2009. szeptember 18., péntek

- ROUSH 427R & 540R ™ -



Roush mindenképp javulást mutat a V8-as erőátviteli összetevőket illetően. Amivel eddig is mércén felül tejesített. A 2005-2009es periódusban egyre jobb megjelenésű és minőségű termékeket bocsátott eladásra. Ezt követően elérkezett arra a pontra, hogy megalkossa a 427R-t, egy tökéletes gépet. De ezzel sem volt megelégedve, így 2 különböző csomaggal kínálta -az amúgy sem gyenge jószágot- majd egy harmadikkal bővítette. Eddig bemutatásra került a „Stage 1” és „Stage 2”es változat. És most itt a „Stage 3”!



                                   - 2010 ROUSH 427R Mustang -


Pár szóban az „alap” 427R ™-ről: az első az új 2010es Roush Mustang sorozatban, amelybe egy ”ROUSHcharger®” van telepítve, ezzel növelve a  4.6os, V8as vasparipa enegriahozamát pontosan 435 lóerőre és 542Nm nyomatékra.

Az előző évekhez képest a legnagyobb változás a motorháztető környékén mutatkozik. Ennek oka, az első a motor és egyéb kütyük igényelte hely, melyben nagy szerepet játszik a jelenlegi, ”ROUSHcharger®” kompresszor. Több, mint kétszer akkora térfogattal büszkélkedhet, mint az előző generációk bármelyike. De nem csak ezzel a kis kiegészitövel rugaszkodott el a talajtól a jó öreg Jack. Az autó is magasabb lett, ezzel csökkentve a lehetséges közúti törmelékek okozta károkat.  Az alkatrészek mindegyike Mustang® felülvizsgálati szabványoknak megfelelt. Többekközt az első és oldalsó légterelői és a három részből álló szárny hátul is. A 18 colos kerekek nagy teljesítményű Cooper ZEON gumiabronccsal vannak borítva.





A 2010-es Roush Stage 3® Mustang szintén 18 vagy 20 colos krómozott kerekeket kapott és nem gyenge Cooper RS3 gumikat.  Kibővült a felfüggesztés csomag is az spéci Roush® első és hátsó rugókkal, illetve első és hátsó stabilizátor rudakkal. Igényli is egy ilyen masszív autó a jó fekvést, ugyanis 540 lóerős erőmű van az új Roush 540RH®™-ban. A motor lényegében ugyanaz, mint a 2009ben debütált Roush®™ P-51B Mustang-é. Ezt a fajta erő egy Ford 4.6L, 3 szelepes motor képezte. A Roush technikusok a belső alkatrészek nagyobb részét átszabták, kovácsoltak alumíniumot dugattyúknak(arányuk: 9,8-8,6). 

Majd kovácsoltak acélt is  „H-Beam” hajtókaroknak, majd fellelkesülve a főtengelyt is acélból kovácsolták. Megváltoztatták az üzemanyag-befecskendezőket valamint egy továbbfejlesztett üzemanyag-szivattyúval toldották meg. És ha fejlesztés, akkor itt a következő generációs „R2300 ROUSHcharger®” is, aminek a teljesítményére az elektronika felügyel az „ECM”-technóligia segítségével. Az újított, rövid váltókar és a „Roush® decklid” hátsó légterelők is a „hármas stádium” részeit képezik.     
                        


- 2010 ROUSH Mustang 540R -                             

                   

3 év vagy 36.000-mérföldes garancia terjed ki eme szerzeményre és legnagyobb örömöre csak manuális váltóval lesz elérhető. A 2010-es Roush Stage 3®™ termelését várhatóan napjainkban kezdik meg és októberre a kereskedőknél lehet – a tengerentúlon... Természetesen nem ez az egyetlen tényező, ami szinte ellehetetleníti nekünk, európaiaknak az autó megvásárlását. Ugyanis „az ajánlott fogyasztói ár” 59.945 amerikai dollár, ami napi árfolyamon számolva 11.054.637 magyar forintnak felel meg. Továbbá korlátozott számban, 103 példányban lesz elérhető.  



prof. swe.dino

http://www.youtube.com/watch?v=PFlg2qTEoCg&feature=player_embedded

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése